HUDAJMAL KEMBALI

assalamualaikum,



aku dah habes buat semak kat blog orang. blogwalking sane sini. saja nk buat kepoh padahal bosan tahap beruk kala jengking AKA nak terkencing. sempat aku tgglkn semak kat blog korang. kesian korang. mesti penat nk sapu semak tu kan? #mula aku nak merepek.

bila ditengok tengok kn balik. intro macam HUDAJMAL yng tulis. penuh dgn merepek AKA kerepek pisang. tapi betul ke?

tak payah nak over, yeah ! its me laa. HUDAJMAL. akhirnya aku kembali lagi ke sini untuk membuat senaman jari. haih, OWNER blog ni kerah tenaga aku untuk mengHUPDATE blog die ni. #apekejadahnya??
bila ditanya mengapa dan kenapa? senang je die jawab. "MALAS". err, sabar je laa.

isu pemanasan bumi kini acap kali diperkatakan. tak sudah dgn itu. isu banjir juga sudah mnjadi buah mulut orang ramai sehinggakn banyak buah yng sudah masak seperti DURIAN, RAMBUTAN, SERAI,BETIK,KANGKUNG dan lain lain lagi.

entry ni agak serabut dan tak de arah tujuan. maklum la. manual je. tak de GPS.
driver saya pun sudah menunggu. naik ALPHARD.
budak kecik nama hasha tu cakap alphard tu macam " KERETA ORG JAHAT" ade aku kesah?

*smile*

No comments: