* tibetibe terasa nk iMAC *

Assalamualaikum..


Tibetibe terase bagai di syurga.. wahhhhh over disitu ye cik una.. 
ayat sebenar ialah tibetibe aku terase nk iMAC g5..OMG...

tula.. kuat sgt berangan ak ni sjk tiga empat menjak nie... bejangkit n bdk hot (hudajamal) tu kot... hihi..

 eh eh eh.. owhhh nilah yg cikuna terase nk tu ye..

tgh duduk2 layan lgu kat utube ni TETIBEEE ak terase nk iMAC.. haha.. haru kan if mr.A dgr..
kalau tibe2 terase nk mkn kenny rogers  ke blh tahan le ag.. heii cik una awak taw x iMAC tu ape?berape?
igt mcm nk beli aiskrim drumstik chocolate tu ke..[teringinpulak kat aiskim dumstik choc tu..] 
ohhhh makkk...
haha.. gilegilegile....
tp kan aku btl2 terase nk iMAC g5 ni..
kalaulah aku dpt iMAC g5 tu tyme beday aku 3,4 hary akn dtg ni.. ohhhhh alangkah bahagia nye hidup aku..
akn aku belaipelokcium kamu wahai iMAC.. kihkih.. ^_~.. (wat muke comel nk mntk perhatian)


- sekian utk hari ini.. mak nk makan.. mk xmsk ke riny.. laparrr... hehehe... (smbil mate pejam2 celik) igt comel sgt la tu.. hehe.. -

3 comments:

huDajAMAluDdiN said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Saki7Strife said...

apsal ko nak sgt iMac tu? O_o

"pemilikbelog" said...

hahaha... cz my dell da nk rosak.. sbb len ak terjatoh suke kat jenama apple sjk ak gne iphone tu.. haha